Thursday, May 27, 2010

Soc humana...


Al final del post entendreu perquè !



Ho estaveu desitjant eh ? Ja estic de nou per aqui.

No he escrit gaire aquests dies, massa ocupada amb la pluja parisina ! El primer cap de setmana llarg, gracies a la magnifica pluja que va dutxar tota França, ens vam quedar per Paris veient a gent que feia temps que no veia, aixi que res de molt emocionant...

De fet si, gracies a que el volcà va continuar escupint una mica de pols... per un com va anar bé, i l'avio de l'Ingrid que havia de passar per Amsterdam abans d'anar cap a cape Town tenia previst aterrar mitja hora després de que tanquessin l'aeroport d'Amsterdam. Aixi que la van desviar cap a Paris ! Amb 11h d'espera a l'aeroport, a la molt tossuda li va costar decidir a venir a fer la siesta a casa, pero al final va venir i com una reina, dinar preparat, llit preparat... i a dormir !!! I de pas es va endur un bon regalet peruà ;-) Em va fer molta ilu veure't petarda !

Pero com us he promès, he baixat a Grenoble (on vaig veure a la Mai !) durant la setmana per intentar fer una mica de parapent i passejar-me per la muntanya.

Doncs per començar com cal la petita part Europea de les meves aventures, sembla que el fet de no haver perdut res durant els 3 mesos de viatge no m'ha provat gaire aixi que he decidit fer totes les tonteries juntes !

Només tenia 560km de cami desde Paris fins a Grenoble, massa poc perquè decidis fer-ho sense ensurts. Aixi que cap a mig cami, em paro a omplir el diposit de gasolina....i ja estava ben enfadada veient els preus i la clatellada que et pega Total a les benzineres. Aixi que res, omplo el diposit, 70 € de res... i vaig a comprar una coca cola, que m'estava adormint.... i ara vé el millor (o pitjor !)

Compro la Coca Cola, torno al cotxe i .... i......

desastre : les claus estaven tancades a dins, i posadetes, que si algu el consegueix obrir que ho tingui facil ! Fantastic !

Evidentment, el movil estava a dins, la jaqueta també....

Tossuda com soc, abans de trucar a un taller (estava tirada al mig de l'autopista i no sabia quan em podien clavar pero ja tremolava....) demano als de l'estacio si tenen eines: un tornavis, un ganivet i dues perxes (pero no les d'alumini, sino de plastic, super util !

Dos homes que estaven per allà es van quedar prop d'una hora ajudant-me a intentar obrir el cotxe....aixi que també es pot trobar gent simpàtica a les carreteres de França eh ?! ;-)

Al cap de 45min vam aconseguir obrir la finestra del darrera ! Pero era de les que s'entreobren lateralment, no us emocioneu...



...aixi que no m'hi cabia ni un braç per obrir la porta del maletero.

I ara..... arriba la poli ! Genial, perquè la menda no tenia ni els papers del cotxe... XD !

Se'ns queden mirant...

- No tenim pas gaire pinta de lladres no?
- No, no, pero què ha passat ?

Al menys em van dir que amb l'assegurança que tenia si trucava a un taller era gratis. Incrèduls, vam seguir intentant obrir amb les super eines que teniem....fins que el poli va dir, mig enfadat :
- Quan hagueu acabat de pescar, podeu trucar a tal i tal numero i vindra algu a obrir-lo...

Finalment em vaig decidir, i el tio va arribar al cap de 20 minuts... i mentre es barellava amb les finestres del davant, vaig agafar una super eina que tenia, llarga, deformable, fina i resistent, tot el que em calia ! Aixi que vaig anar al darrera a les finestres que havia obert... i l'home, incrèdul, se'm queda mirant i diu :

- No, no podràs amb aixo, no és prou resistent...
- Que si que si...
- No en serio, que n'he obert desenes de cotxes jo, creu-me...
- ....

i clacc ! ho obro....
- ah, doncs si....

I direccio al seu camio a fer la factura. I ara va la broma : 113€! Pero si l'he obert jo el cotxe !!!!!! Res, super contenta estava jo per els 350km que em quedaven fins a Grenoble !

Obviament, aqui no s'acaba tot, hagués estat massa maco ... l'endemà volia anar a volar una mica pero hi havia massa vent. Aixi que un noi que hi havia alla que es va quedar com jo amb les ganes, em va convidar a dinar a casa seva. Arribant, aparco el cotxe, obro la porta, surto del cotxe i.... ja us podeu imaginar com continua tot ! SUPER CRACK !

Ara bé, aquest cop ho vaig obrir tota sola, amb un filferro..... Osigui que pels que tinguin un Ford Transit, cuidadito que us l'obro ! :-))





PS : Sort que al final l'assegurança diu que em tornarà els calers...

Doncs si, soc humana perquè tropesso dos cops amb la mateixa pedra ! (i quina pedra...)

Soon, paragliding in the Alps....

8 comments:

Laia said...

BO-NIS-SIM!

;)

Mars' said...

quan m'ho va explicar la mama vaig flipar...i es que no es pot ser més prima! xD

planas.montserrat said...

DESASTRE!!!!!!


jajajaja

nena! i la segona vegada estas segura que no vas obrir el cotxe donant cops de cap contra el cotxe mentre deies no m'ho puc creure!!!

^^


ptonas

Tumom said...

jo crec que podria ser un record guiness. Per lo menys algo bo en treuries de tot aixo. Enganxa una copia de claus asota el cotxe per la propera, que no hay dos sin tres!!!

Kika said...

tia ets un desastre!!! en serio! dos cops en un dia... no podries feru millor si t'hi entrenessis! ;)
petonet petarda!!!

Ingrid

P.S.: no dius res de la meva visita :( jeje

Nika said...

kiketa ! ara ja si que ho dic ! :-)))

Olga said...

Genial!
pero es digne del inutil del teu cosí, no de tu
petonets i continua alegrant-nos estonetes de desconnexió.

Unknown said...

Aquí lo que hace mucha gente es que cuando cierra las llaves dentro del coche, paga a un chico de la calle para que abra el coche. Muchas personas aquí saben como abrir un coche sin problemas. En serio cuando lo ves no lo creerías!!!