Thursday, June 24, 2010

Sabes aquel que dice....


...tranquils, no faré pas un acudit de l'Eugeni, pero la historia és bastant comica, tot s'ha de dir.

Doncs com "lo prometido es deuda", aqui va la historia d'una caiguda sobre les roques del temple de Ta Prohm.

Anem les dues tan contentes amb que si tripode, que si dues camarotes de fotos, runyonera i tot el que cal fins a un lloc on ja ens haviem fet alguna foto saltant i fent les tonteries habituals.

Arribades allà, esperem, com cada cop, a que un dels grups de trenta xinesos acabin la seva tanda de fotos. Instal.lem el tripode amb la camara a sobre, enfoco, preparades, llestes....

Pujo corrents a sobre les roques, sense saber gaire què fer la Marta em diu :

- té, vine, posa't a sota meu

Hi vaig, es recolze a sobre meu, el peu peu dret rellisca, em desequilibro, i ara va el desastre :
La Marta cau cap al costat, al darrera meu, i jo, com una reina caic a sobre d'ella ! Pero potser una foto ho explicarà millor (no cal oblidar que com que haviem posat el retardador i el tripode l'objectiu era fer la foto, i la va fer !!!!)



I si ens apropem una mica més veiem com vam passar a prop del desastre....



Tot aquest espectacle el vam fer davant d'un grup de xinesos que acabaven d'arribar, hauriem d'haver passat la safata després que aixo no anava inclos en l'entrada !

Pero tot s'ha de dir, els xinesos sont molt pesats quan viatgen en grups de 50 persones alhora i els tens just al davant, pero en quan ens vam aixecar ens van donar automàticament tovalloletes, una ampolla d'aigua mineral (freda! i aixo no té preu alla...), un guia es va apropar amb un desinfectant, una parella d'italians amb antiimflamatoris, en fi, que teniem de tot ! Tenir per tenir, la Marta tenia mal sobretot per aixo.

Aixi que desde aquell moment s'ha anat passejant amb un bon blau (digne dels meus que em feia en trial !) a la cuixa i algunes ferides desperdigades.





Bé, com a premi, us torno a posar la foto que vam aconseguir fer al final !



3 comments:

Kika said...

jaja... qué primes!!!! pobre marta! avui li he vist les ferides en persona: quina angunia! totes infectades i tal.. aixx... pobre!
els xinos què mcoes per això!
ptnet!

Ingrid

planas.montserrat said...

auuuuu pobre MARTA!!!

per cert la cara d'ella no te preu!!!

MONICA!!! hauries de cuidar més de ta germana petita!!!homeeee

Mireia said...

ajajajaja, osti com he rigut!! xDDDDD, i a sobre amb foto i tot! boníssim!! potser m'estic tornant asiàtica humorísticament parlant, però a mi m'ha fet molta gràcia :p