Sunday, July 18, 2010

Un dia desastros

Després del fiasco del primer dia de surf a Kuta Beach, vaig decidir d'agafar la moto direccio la peninsula de Bukit, cap a la platja de Dreamland on en teoria estava bé per principiants/nivell mig. Break de sorra i no molt gran...i amb aquest nom havia de ser maco !

Doncs vaig agafar la moto l'arribada a Dreamland és bastant chocant comparat amb les carreteres que l'envolten. S'entra en un espai de no se quantes hectaries e terreny privatitzat, que sembla més un resort que res mes, jardins per tot arreu i carrer molt ben asfaltat. Arribada a la platga, evidentment et fan pagar 5000Rp (~50c€) per entrar i aparcar la moto al sol.

Vaig baixant cap a la platja i un cop allà veig que tots els venedors estan muntant les seves botiguetes. Miro les onades i desastre : trencaven totes de cop i no hi havia cap surfista, no m'extranya !

Parlant amb una dona que fa massatges a la platja em va dir que era a marea alta quan hi havia gent (feia una hora que havia passat...i la propera era a les 6pm!), i que la platja estava plena de meduses. Genial ! Quines ganes !

Aixi que vaig fer mitja volta, i per molt car que fos el kite vaig decidir que aniria a veure si podia negociar alguna cosa per una setmana sencera. Direccio Sanur doncs....

Arribada a Sanur, ja us podeu imaginar el que hi havia : Zero vent ! I mirant a internet havien previst entre 3 i 5 nusos per la resta de la setmana, aixi que segon plan abandonat.

Pero no m'hi vaig poder estar aixi que vaig entrar en un dels grans resorts de vora la platja i amb tot el morro em vaig estirar a la tumbona i banyar a la piscina durant unes dues hores abans d'atacar la carretera de nou.

Conduïr per les carreteres de Bali pot ser bastant dur, entre els camions que hi ha que deixen anar un fum impresionant i la gent que canvia de sentit a qualsevol lloc i s'incorpora pel carril rapid.... un espectacle !

Doncs res, com eren les 3h30 vaig decidir d'anar a veure el spot de surf de Canggu, on en teoria també hi havien onades no gaire dificils. 1h30 després hi vaig arribar, pero només quedava una hora de sol i a la platja em volien llogar les taules super cares. Doncs res, molt bé, ja he vist la platja, una altra platja...i de tornada a Kuta, a l'hotel. Per arribar-hi, evidentment em vaig perdre, com per variar...

Ja no podia més ! Gran dia de scooter-surfing...

Que no, que a Bali no tot és tan genial com es veu a les fotos publicitaries eh!?

2 comments:

Mireia said...

aaahhh...!! benvinguda al món de la publicitat enganyosa...!!!
wenu, mira-ho pel costat bo....no, no té costat bo, vas pringar i punto, xd
Wenu si, ara ja et saps tots els horaris de les platges...i et vas banyar a la piscina!! Q menos da una piedra, hombreeee!!! ;)

planas.montserrat said...

bé nena!!! otra vez sera.. no?

^^

o ja no queden ganes de tornar a BALI!

ptonet!!!

per cert!!! he rebut la POSTAL!!! MOLTES GRACIES!!MUAAAAAAA