Tuesday, July 20, 2010

Around Lembogan

I wanted action...i had it ! After the two dives and 3h of surfing in the morning I decided to go explore around the island. I was hoping to rent a bike and ride up and down the hill for a a couple hours before sunset... but the bike-renter never showed up. So I started on foot, passed by many private houses and nice kids that loved pictures !



and when I was approaching the bridge that linked Lembogan to Ceningan Island I got a ride from some local man who was heading to work !



Once on the bridge, I crossed it on foot...but you'd better watch out if you wanted to avoid surprises !





At least the panorama by low tide was gorgeous.


Yoni, a young 18-year old local kid was riding his motorbike when he stopped to talk to me. I barely had one hour of sunlight left and he told me I should go all the way up the hill to see the panorama....no time left ! So he offered me a ride on his bike ! Needless to say I wasn't that confident on the bike, riding fast on irregular steep roads, but he was pretty good after all ! And the traditional question didn't miss : "Do you have a boyfriend?" ;-)



Un cop de tornada al pont, em quedaven dues hores a peu si volia tornar cap a la platja on tenia la meva bossa, i per sort, van passar dues motos i una d'elles encara tenia un lloc lliure ;-)

Aixi que no corta ni perezosa, els hi vaig demanar..i resulta que eren catalans ! El mon és molt petit. Aixi que al final vaig acabar dormint als bungalows d'en Jordi, la Joana i l'Alessio, uns bungalows espectaculars perduts bastant endins de l'illa.

L'endemà, dimarts 13, volia tornar amb el nou vaixell public que en teoria existia a les 3pm també aixi aprofitava per fer surf al mati.

I aixi vaig fer...llàstima que era dimarts 13, no tot podia anar bé :

- vaig llogar la taula de surf i tota motivada vaig anar al "spot" que estava com un plat, ni onades ni res...i quan van arribar les onades ja estava cansada de tant remar ! XD

- En una de les onades el leash va passar tant a prop de la meva orella...que em va arrencar una arrecada i la vaig perdre :-(

- cap a la 1pm vaig anar a tornar la taula, dinar i marxar per agafar el vaixell, pero...sorpresa ! "Oh no, no public slow boat today, no customers" Vaig intentar fer cara de desesperada, dient que tenia el meu avio aquella tarda, pero nah de nah, hi havia una cua de gent a la que li havien dit el mateix pero que no els hi havia molestat pagar 3 cops mes car per agafar un "fast boat" (ja em direu, guanyen 45min...). En fi, que am vaig haver de quedar una altra nit al poble.

- els que van anar a fer sumbarinisme un dia després meu van veure el Mola-mola ! quina rabia !

Doncs res, a passar la tarda sense fer gaire res, pero al menys vaig poder degustar l'especie de puré de peix amb cacauets que venen al poble embolicats en pell de platan per...0,10€ !


I si, l'endemà a les 8 vaig poder agafar el famos "slow-boat"...





PS : Fyi, tourist price for the public slow boat between Sanur and Lembogan is 60.000 Rp (~6USD); it runs daily at 8am (and eventually at 3pm during high season but its definetely not reliable, trust me on this one!) and takes around 1h30. The faster boats run more often and cost anything between 100.000 - 200.000Rp/OW.

7 comments:

Mireia said...

tiaaaaaaaaa, peix amb cacaheeeets??? wenu, sempre és millor q els bugs... :p

Mireia said...

tiaaa, abans no m'ha deixat posar el follow-up!! :$

Unknown said...

Do you have a boyfriend? Pobre...un poco desesperado no? Y eso después de que os hubiérais conocido 5 antes o qué?

Unknown said...

5 minutos...perdon

Bobolze said...

Mireia triche encore plus que moi. Unfair!

Mireia said...

ahaha, no sé què vol dir "triche" però segur que parla dels posts!!
(no sé si parla català, parles català? wenu, for if the flies):
you have nothing to do!! I have two objectives for this month.
1: finish my thesis and become an engineer.
2: win this conteeeest!!! xd

Bobolze said...

Of course I speak catalan :)

For this month I only have one objective: win this contest. I am waiting July 30 and wit the time difference I have an advantage on you. I will post whatever is needed to have one more than you.

jajajaja

good luck for your thesis