Sunday, September 26, 2010

....una visita molt desitjada !

Tranquil·la peresita ! Aqui va el post que tant esperaves, perquè em va fer molta il·lusió que vinguessiu !

Aixi que després de moltes discussions i problemes d'organització : que si SFG, palafrugell, barca, no barca, platja, platja d'aro, el PFC de la Mai.....


.... La Munsa, la Paka, la Peres i en Jesus van venir en barca !



Coses molt extranyes van passar aquest dia...no em pregunteu que feien en aquesta foto !



Amor, molt amor ! Ara ho entenc..... humm...


En fi, despres de bastanta estona de bany, la Munsa va estrenar el rulo !

Grans cares...


i grans pinyus !


Què feliç ella...


no devia saber com acabaria la pobre llengüa aquell dia !


Nena a veure si controlem els cabells ! ;-)


En fi, moltes gracies nenes de venir ! Em va fer moooolta il·lusio !


Here goes the winner of the comments contest ! Mireia !!!



Per cert, envia'm una foto amb el regal que la posi al blog !

3 comments:

Mireia said...

Yes, a mi també em va fer molta il·lusió. Sobretot pq vaig marxar amb uns pantalons de més...i una camiseta!! jeje (wenu dues, si comptem la q no et vaig regalar.... :p)

Nika said...

si! enviam una foto amb els pantalons petarda ! hauriem d'haver fet una les dos !
En fi....i les samarretes, me les dones al nadal? que per mi a brasil l'estiu comencara al nadal... :-)

planas.montserrat said...

NENA!!! que maco!!!! ooooooooooo

i quines fotos petarda!!! jajajajajajajaja!!!

a mi també em va fer ilu venir i veure't! que ets molts cara de veure!!!!


un petonas!